Thursday, April 19, 2012

Buletin terbaru Pixie Studio

Salam sejahtera dan selamat bertemu kembali semua.
Krew Pixie Studio ingin memohon jutaan maaf kepada pembaca yang mengikuti blog kami kerana tidak berkesempatan untuk mengemaskini blog sehingga kini.
Namun, bagi yang aktif di Facebook, kami sentiasa sedia untuk berurusan dengan anda di Facebook kami www.facebook.com/pixiestudio =)
Untuk makluman semua, Pixie Studio kini sudah beroperasi sepenuhnya di MITC Melaka. Bagi anda yang tinggal di kawasan berhampiran dan juga yang singgah ke Melaka, jangan lupa temui kami Mr dan Mrs Pixie bagi melihat sendiri (nak beli pun boleh =) ) merchandise Pixie Studio dan melihat artwork2 kami di studio MITC.
Jadual training class Pixie Studio juga sudah dirombak bagi memberi fleksibeliti kepada semua golongan yang berminta untuk menyertai kurus grafik dan multimedia yang dianjurkan khas oleh Mr Pixie. Untuk maklumat lanjut berkenaan jadual kursus, sila layari http://www.pixietrainingclass.blogspot.com/2012/04/kelas-grafik-photoshop-cs3-illustrator.html
Pixie Studio juga kini telah menambah beberapa lagi perkhidmatan dan merchandise terbaru iaitu perkhidmatan rekaan dan cetakan kad kahwin, tag, dan juga magnet badge yang sesuai dijadikan cenderahati majlis perkahwinan, hari keluarga dan juga majlis keraian lain.
Untuk mendapatkan maklumat lanjut dan berhubung terus dengan krew Pixie Studio, hubungi kami di ms_pixiestudio.com.my. Jangan lupa sertai kami di Facebook Pixie Studio untuk maklumat dan maklumbalas segera.
Jumpa lagi di entri akan datang,
salam ceria dari krew Pixie Studio ^^

No comments:

Post a Comment